Brian Michael Bendis verlaat de Avengers in 2012 | Brainfreeze Artikels | Forum

You must be logged in to post Login Register

Register? | Lost Your Password?

Search Forums:

Minimum search word length is 4 characters – Maximum search word length is 32 characters
Wildcard Usage:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

Brian Michael Bendis verlaat de Avengers in 2012
Klik hier om het het originele artikel te lezen

UserPost

13:30
07/12/2011

Arno

Eindredactie
1

Zopas liet schrijver Brian Michael Bendis (Ultimate Spider-Man, Daredevil, Alias) in een interview met CBR weten dat hij in 2012 de Avengers – dewelke hij begon te schrijven in 2004 en hierdoor uitgroeide tot Marvel's zowat grootste schrijver van de afgelopen tien jaar — zal verlaten!

Bendis begon aan zijn Avengers-tenure in 2004 met issue #500 en splitte meteen het team op in de verhaallijn Avengers Disassembled. Niet veel later startte hij de reeks New Avengers (2005), dewelke oude mainstays zoals Captain America en Iron Man combineerde met voornamelijk op zichzelf opererende helden zoals Spider-Man, Wolverine en (zijn persoonlijke favoriet) Luke Cage. De reeks kenmerkte zich…

Klik hier om het het originele artikel te lezen

14:23
07/12/2011

Wade Wilson

Member
2

Ben persoonlijk enkel fan van zijn Mighty Avengers, omdat daar geen moppen in komen over de vuile pampers van baby Cage confused

14:36
07/12/2011

Veruca

Stabroek

Member
3

Over Avengers gesproken, welke reeksen zijn zo'n beetje de aanraders?

Ik heb Mighty Avengers al, ben aan het overwegen om Avengers Initiative te kopen, en heb ook al de eerste TP van Secret Avengers aangezien ik op't net gelezen had dat Secret Avengers momenteel een van de betere reeksen is.

Zijn er nog die de moeite zijn?

15:02
07/12/2011

Spine

Meeuwen

Member
4

Dit ik vind zeer positief. Ik begon BMB z'n Avengers wat beu te worden. Tijd voor een nieuwe schrijver!

15:31
07/12/2011

Arno

Eindredactie
5

@ Veruca, DE Avengers-reeks van het moment is Avengers volume 4, omdat daar alle grote namen in zitten. Dark Avengers waren leuk maar vermits deze uit een event kwamen kregen ze geen lang leven. Maar aan je avatar te zien ben je precies wel een Ms.Marvel-fan dus dan zou ik je New Avengers moeten aanraden, daar komt zij het meeste in. Avengers Initiative en Avengers Academy zijn goeie reeksen, maar wel met de minst belangrijke personages in de hoofdrol.

16:16
07/12/2011

Veruca

Stabroek

Member
6

Hmm, Wade had me juist overtuigd om New Avengers van m'n wenslijst te halen. tongue

Maar soit, over welke New Avengers reeks heb je het dan juist? Op Archonia heb je namelijk de New Avengers (iets van een 12 trades als ik mij niet vergis) en ook de New Avengers by Brian Michael Bendis (voorlopig 2 trades).

En inderdaad, aanwezigheid van Ms. Marvel is meestal al een reden voor mij op een reeks te kopen. smile

17:56
07/12/2011

Malkavian

Galactus
7

jup, kheb hetzelfde gevoel. Zijn verhalen van enkele jaren geleden waren ook beter dan de recente imho

18:26
07/12/2011

Arno

Eindredactie
8

New Avengers vol.1 (die met die 12-tal trades) is veruit de betere van de twee ja. Gedurende de eerste vier trades was het DE Avengers-reeks van de moment, en na Civil War wordt het team steeds door de mangel gehaald dankzij de events, maar blijven ze interessant. (check vooral The Collective, vol.4, daarin speelt Ms. Marvel een grote rol). Vanaf New Avengers vol.2 (die twee trades voorlopig) is alles zowat koek en ei en dus in feite een pak minder interessant. (en het gepraat over de stinkende luier vd baby gebeurt maar in 1 issue hoor smile )

19:01
07/12/2011

Veruca

Stabroek

Member
9

Ah, goed om te weten. Ik zet de reeks dan maar terug op m'n lijstje. tongue

19:28
07/12/2011

Wade Wilson

Member
10

Arno said:

New Avengers vol.1 (die met die 12-tal trades) is veruit de betere van de twee ja. Gedurende de eerste vier trades was het DE Avengers-reeks van de moment, en na Civil War wordt het team steeds door de mangel gehaald dankzij de events, maar blijven ze interessant. (check vooral The Collective, vol.4, daarin speelt Ms. Marvel een grote rol). Vanaf New Avengers vol.2 (die twee trades voorlopig) is alles zowat koek en ei en dus in feite een pak minder interessant. (en het gepraat over de stinkende luier vd baby gebeurt maar in 1 issue hoor smile )

Yeah maar er zit veel zulke dingen in ivm Cage en zijn domme baby en dan haak ik af xD

19:43
07/12/2011

Spine

Meeuwen

Member
11

Baby's zijn niet dom! :P

20:26
07/12/2011

Wade Wilson

Member
12

Spine said:

Baby's zijn niet dom! :P

Die van Luke Cage wel laugh

About the Brainfreeze | gedachten over comics koel geserveerd Forum

Forum Timezone: Europe/Brussels

Most Users Ever Online: 54

Currently Online: Arno, Taranis, MrZarq, Smartje
10 Guests

Currently Browsing this Topic:
1 Guest

Forum Stats:

Groups: 2
Forums: 12
Topics: 1606

Membership:

There are 863 Members
There have been 133 Guests

There are 2 Admins
There are 2 Moderators

Top Posters:

Lav – 846
Wade Wilson – 843
de baard van alan moore – 645
OWAC – 416
Timaeus – 359

Recent New Members: wetwilly, Irozato, sparda, Carnivorious, jokksken

Administrators: Malkavian (1538 Posts), ugh (162 Posts)

Moderators: Yann (1366 Posts), Arno (878 Posts)